Gå til innhold

Simplicity

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ble jeg nysgjerrig på om spenningen kunne økes ved andre løsninger så skillet gikk mellom en kortside og en langside og det måtte følgelig prøves.

Tok først et kutt oppe slik at killet gikk ut fra øvre ramme uten å bli fornøyd. Angret dette og tok så kuttet nede og likte det bedre for det reduserte det hvite mest.

Men fortsatt ikke helt fornøyd så jeg speilvendte vertikalt eller vendte loddrett som det heter i Adobe CC på norsk.

Da ble jeg enda mer fornøyd.

Uansett om det er din versjon eller mine forsøk så minner jo dette mest om et banner av et eller annet slag - kan godt være et nasjonsflagg uten at jeg da vet hvilket.

Kanskje finnes det noe litt mer i det bygget du har hentet dette fra som blir noe mer spennende enn en rød og en hvit trekant?

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for innspill, Kneppen. Enkelheten var det som slo meg med dette. Holder på å se igjennom bildene fra det bygget, så det kan komme mer....... Fant vel ut at jeg mangler en skikkelig vidvinkel. Hadde masse gode ideer når jeg gikk inn der, men det var det og få det på brikka slik som jeg ville, som var utfordringen. Bygget står heldigvis fremdeles, så jeg tar nok noen flere turer.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...