LarZen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Har tenkt å kaste meg over Mass Effect serien. Men har lest at spillene ikke støtter håndkontroller på PC? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg kan bekrefte det. Og jeg mener de begrunnet det med at de bygde spillene opp fra grunnen av på sin respektive plattform, og da ble det selvsagt mus og tastatur på PC. Noe som er litt sært siden en modder mekker en mod til ME1, og fant ut at det var kode for gamepad-HUD i spillkoden på PC, selv om den var uferdig. Så man kan spekulere i grunnen til dette, men uansett grunn er det ren idioti. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Ah ok...det var dumt. Men det finnes jo alltids konsoll utgavene. Men da vet jeg det. Takker Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det ligger jo mods til vertfall mass effect 1 og 2 på nexusmods http://www.nexusmods.com/masseffect/mods/5/? http://www.nexusmods.com/masseffect2/mods/11/? men det er klart noe frustrerende å sette seg ned å måtte modde til noe som burde vært i spillet fra før. Skulle ikke det komme en remasterd version av trillogien på xbone og ps4 ? eller ble det ikke noe av? Datt litt av lasset på akkurat den diskusjonen der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Var rykter om det, men ingenting som ble bekreftet mener jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Ja fant ut at det var noe mods en kunne bruke for å trikse det til...men det blir nok litt så som så tror jeg. Har håpet og ventet på noe offisielt om en PS4/XBO versjon av dem. Men så langt ikke noe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå