Gå til innhold

Tankefull fugl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her lever du farlig hva cropping angår, men du holder deg innenfor uten sprekk.

De noe grove strukturene har så visst ikke mista mye skarphet.

Jeg ser brennvidde på 190 med mer så du må ha vært nær selv om croppinga også gjør sitt her.

Fint lys i øyet på pippen skal også være nevnt da det er en viktig detalj.

Roar

Lenke til kommentar

Her lever du farlig hva cropping angår, men du holder deg innenfor uten sprekk.

De noe grove strukturene har så visst ikke mista mye skarphet.

Jeg ser brennvidde på 190 med mer så du må ha vært nær selv om croppinga også gjør sitt her.

Fint lys i øyet på pippen skal også være nevnt da det er en viktig detalj.

Roar

Tusen takk Roar, for at du tar deg tid. Det blir mye "fævvel" om dagen, og ikke akkurat de mest eksotiske heller. Men de hverdagslige skal man ikke forakte, for de er jo de mest trofaste her omkring. Jeg vet ikke hvorfor jeg har blitt så opptatt av spurvene. De har så mange uttrykk, og hver eneste en har sin spesielle personlighet, om man kan bruke det uttrykket. De kommer nært, og sitter bedagelig på kvisten. Da er det lett for en "overamatør innen foto" som meg, å kanskje få til et bilde. Ikke er jeg flink i PS heller, men jeg forsøker. Det jeg lærer mest av, er alle de nyttige kommentarene fra alle de flinke folkene her inne. Men det er nok av deg jeg har lært aller mest, fordi du forklarer så grundig, og kaller "en krakk-en krakk" :D - Så er du kanskje litt som spurven, du har mange uttrykk, har en spesiell personlighet, sitter i ro "på kvisten", og tar deg tid med oss andre, slik at vi kan få til et bilde :D Tusen takk Roar :D

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...