Tor Rasmussen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei. I over 1 år har min Samsung Galaxy 4 vært helt topp.For en måned siden startet den med å varsle hver gang det er junk mail i Hotmail sin junk-mappe.Altså, telefonen vibrerer som om jeg har fått et epost.Epost-ikonen nede viser ikke noe ny epost.Men notifications bar oppe viser epostsymbol, og lister opp meldinger.Når jeg trykker på den havner jeg i junk-mappen til Hotmail. Hvordan får jeg deaktivert varsel om junk i hotmail på min S4? Har kjørt AirPush og AVG, men de finner ikke noe på telefonen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det høres fantastisk irriterende ut. På tide å oppgradere til Gmail? Eneste hotmailen blir brukt til hos meg er å vidresende til Gmailen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Helt riktig. Meget irriterende. Er dessverre litt fiksert på Hotmail, siden jeg har brukt den kontoen i 17 år nå, og mange nettsider/aktiviteter er bundet opp til den kontoen. Det som er ultrairriterende er at dette problemet ikke eksisterte de først 12 månedene jeg hadde telefonen, og jeg skjønner ikke hvorfor det skjer nå. Help, anybody, please..... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Akkurat at man har brukt en hotmailaddresse over alt er ingen god grunn til å fortsette å bruke hotmail. Hadde det vært fordi du digger den, så hadde jeg forstått det.Ja, som sagt, nesten alle nettsider osv.. har hotmailaddressen min, men siden den er satt opp til å vidresende til gmail, så detter alt inn i Gmail-folderen. Som i og for seg funker bedre på android, OG jeg synes det er mye bedre til å håndtere søppelmail, og til og med har en egen for reklame som er på kanten av søppelmail. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Det er skrytefaktor å ha hatt samme e-post-adresse i 17 år. Har vært på Inernett lenge lzm l33t. I tillegg kan man vel ikke få Hotmail-adresse lengre, så det er jo eksklusivt til tusen. Endret 26. oktober 2014 av sevs 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Nei det er ikke en skrytefaktor. Det er en vane. Noen andre som kan hjelpe meg? Er ikke interessert i å bytte mail. Bare få deaktivert notification av junk i Hotmail-en. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Du kan sette egen manuell i mappesynk alternativer på junk folder . Jeg har activesync/exchange oppsatt hotmmail (microsoft account) med server = m.hotmail.com på samsung enheter. Varseler i notifisering kan ikke slås av for kun "en mappe". Innkommende mail som legges i junk er jo dessuten en "ny epost" det også. Det med å slå av vibrering kan du gjøre for "hele" kontoen og er under varslings innstillinger som varsling i notifiserings feltet. @Andre her: Hotmail idag er det samme som Microsoft Account mail. Det er et like bra opplegg som gmail eller bedre. Gmail appen på android er bare "helt forferdelig' med sine bokstav kategorier. Normal email samsung app med oppsettet exchange/activesync er mye bedre.Da har man automatisk kalender synk og kontakt synk i tillegg. Endret 26. oktober 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 @Andre her: Hotmail idag er det samme som Microsoft Account mail. Det er et like bra opplegg som gmail eller bedre. Gmail appen på android er bare "helt forferdelig' med sine bokstav kategorier. Normal email samsung app med oppsettet exchange/activesync er mye bedre.Da har man automatisk kalender synk og kontakt synk i tillegg. Har begge. Jeg er ikke enig. Og når TS har problemer, så KAN det være en grunn til å bytte. Spiller dog ingen rolle. Ønsker TS å bruke hotmail aktivt, så må han nå absolutt bare gjøre det. Det må dog være lov å komme med et godt alternativ, jeg ikke angret et sekund på at jeg gjorde for en stund siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 @Andre her: Hotmail idag er det samme som Microsoft Account mail. Det er et like bra opplegg som gmail eller bedre. Gmail appen på android er bare "helt forferdelig' med sine bokstav kategorier. Normal email samsung app med oppsettet exchange/activesync er mye bedre.Da har man automatisk kalender synk og kontakt synk i tillegg. Har begge. Jeg er ikke enig. Og når TS har problemer, så KAN det være en grunn til å bytte. Spiller dog ingen rolle. Ønsker TS å bruke hotmail aktivt, så må han nå absolutt bare gjøre det. Det må dog være lov å komme med et godt alternativ, jeg ikke angret et sekund på at jeg gjorde for en stund siden. Problemer er for å løses, ikke unngås. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) @Andre her: Hotmail idag er det samme som Microsoft Account mail. Det er et like bra opplegg som gmail eller bedre. Gmail appen på android er bare "helt forferdelig' med sine bokstav kategorier. Normal email samsung app med oppsettet exchange/activesync er mye bedre.Da har man automatisk kalender synk og kontakt synk i tillegg. Har begge. Jeg er ikke enig. Og når TS har problemer, så KAN det være en grunn til å bytte. Spiller dog ingen rolle. Ønsker TS å bruke hotmail aktivt, så må han nå absolutt bare gjøre det. Det må dog være lov å komme med et godt alternativ, jeg ikke angret et sekund på at jeg gjorde for en stund siden. Jeg har fire epost kontoer . Samsung epost appen med flere kontoer og combined inbox er vanskelig å slå. Dumt jeg Ikke har Gmail der. Og... Jeg velger alltid å komme med / kommentere en eventuell løsning først. Endret 26. oktober 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Flott for deg. Jeg har ingen annen løsning, og kunne ikke kommet med en. Da gir jeg et godt alternativ, som jeg selv går helt god for. Flott at noen vet en direkte løsning på hva TS spør etter, og det gleder nok meg så vell som TS, men unødvendig være så overlegen. Setter selv pris på om folk kommer med alternativer selv, når jeg spør etter problemer. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Overlegen .. ? I såfall er vi i samme båt du og jeg. Jeg har faktisk daglig brukt en S4 i 14 måneder inntil for noen uker siden. I tillegg til S3 , Note 10.1, og nå en Galaxy Alpha. Så jeg føler jeg har litt erfaring med Samsung enheter , og mener å ha gitt et kvalifisert svar på hva TS spør om. Å være overlegen har ikke falt meg inn et sekund (innleggene mine her i diskusjon er de siste åra korte da jeg stort sett bruker mobil eller tablet) Endret 26. oktober 2014 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå