varebil Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det mulig å bytte telefon sentral med tanke på og få adsl ? Er vel ca. 3 km i luftlinje til en jeg kjenner,og han kan få adsl. Hvis ikke bytte av sentral funker, da er det vel mulig å ordne noe trådløst med en rekkevidde på rundt 3 km ? takker for svar Lenke til kommentar
Rim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nei. Telenor lar deg ikke gjør dette. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nei! Gjett om jeg allerede har prøvd! Eneste mulighet er å flytte Lenke til kommentar
varebil Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Teite telenor. Må det bli trådløst. Da trenger jeg 1 stk. trådløst nettverksadapter i den ene enden, pluss en utendørs antenne. Og i andre enden et aksess punkt og en antenne der også. Hva slags styrke må jeg ha på antennene hvis jeg skal nå ca. 3 km ? Hvis det i det hele tatt går da ? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Teite telenor. Må det bli trådløst. Da trenger jeg 1 stk. trådløst nettverksadapter i den ene enden, pluss en utendørs antenne. Og i andre enden et aksess punkt og en antenne der også. Hva slags styrke må jeg ha på antennene hvis jeg skal nå ca. 3 km ? Hvis det i det hele tatt går da ? stikk innom http://wlansupply.no mener jeg så antenner som dekket 15km alle retninger der... Lenke til kommentar
varebil Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg trenger ikke noen spesielle nettverkskort for å koble til en av de antennene på wlansupply ? Funker det å koble ledningen fra mottaker antennen rett inn i en vanlig router ? Eller må man ha en spesiell basestasjon. Skal jeg gå for 54mbps eller 11 mbps ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg trenger ikke noen spesielle nettverkskort for å koble til en av de antennene på wlansupply ? Det du absolutt trenger er fri sikt mellom dere. Lenke til kommentar
varebil Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, da får jeg heller bare leie en graver, og legge noe kabler i steden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå