Torhild Jansen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Sangeren. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei, Torhild. Praktfullt bilde, - positur, farger, skarphet, lys og bakgrunn er så bra som vel mulig, etter min oppfatning ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei, Torhild. Praktfullt bilde, - positur, farger, skarphet, lys og bakgrunn er så bra som vel mulig, etter min oppfatning ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk - hyggelig lesning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jaggu ser det ut til at du fikk dyktig med kjeft da du fotograferte denne. Men jeg var jo ikke der så det var kanskje at den sang for deg isteden. Ingen exif å forholde seg til her så jeg tipper litt cropping da jeg synes strukturene er noe grove og at skarpheten har fått lide noe. Men absolutt godkjent dette. Øyet kommer også brukbart fram. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Jaggu ser det ut til at du fikk dyktig med kjeft da du fotograferte denne. Men jeg var jo ikke der så det var kanskje at den sang for deg isteden. Ingen exif å forholde seg til her så jeg tipper litt cropping da jeg synes strukturene er noe grove og at skarpheten har fått lide noe. Men absolutt godkjent dette. Øyet kommer også brukbart fram. Roar Takker for dine synspunkter setter pris på både ris og ros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg