Gå til innhold

Hodetelefonforsterker til BeyerDynamic DT880 250 ohm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis målet er portabel får du neppe særlig mindre enn den. Ikke rimeligere heller uten å finne noe brukt, og selv da blir det vanskelig med samme eller bedre kvalitet.

Aune T1 blir 1400,-

Pro-Ject USB box blir 1100, men ikke like portabel.

 

Til tusenlappen blir det ikke mye annet, like bra.

Lenke til kommentar

Hei, til mine Beyerdynamic DT880 600 ohm bruker jeg

Fiio E9 bestsound.no til 898,- kontra 1500,- som E09K koster, ser ingen grunn til å bruke ekstra på den nye modellen.

Jeg bruker også Fiio E17 Soundgarden som DAC (dockes til E09) og portable forsterker på tur, E17 er litt knapp i styrken for mine 600 ohm, men bør drive dine perfekt.

 

Er kjempe fornøyd med denne comboen, masse kraft! å masse kraft til overs, herlig lyd, ble anbefalt dette oppsettet fra flere hold, Ser også veldig pent ut i combo.

 

Du får utrolig mye for pengene her.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

 

Stemmer, trenger ikke på noen måte å være portabel. Heller ytelse portabel foran ytelse portabelelleltleitletitet. Sitter med den stasjonære når jeg bruker disse.

Villig til å gå litt opp i pris?

 

Kommer an på hvor mye! :) Legg med varen så vurderer jeg det.

 

Hei, til mine Beyerdynamic DT880 600 ohm bruker jeg

Fiio E9 bestsound.no til 898,- kontra 1500,- som E09K koster, ser ingen grunn til å bruke ekstra på den nye modellen.

Jeg bruker også Fiio E17 Soundgarden som DAC (dockes til E09) og portable forsterker på tur, E17 er litt knapp i styrken for mine 600 ohm, men bør drive dine perfekt.

 

Er kjempe fornøyd med denne comboen, masse kraft! å masse kraft til overs, herlig lyd, ble anbefalt dette oppsettet fra flere hold, Ser også veldig pent ut i combo.

 

Du får utrolig mye for pengene her.

Denne så veldig grei ut. Må en ha noe i docken?

Endret av Suzuka
Lenke til kommentar

 

Denne så veldig grei ut. Må en ha noe i docken?

 

 

 

Du kan fint bruke den alene, så kan du kanskje i fremtiden kjøpe deg en E07 eller E17 DAC i tillegg.

E09 er mer en kraftig nok, jeg kan skru min opp mot halvt volum på hjulet, og da begynner det å bli vondt i ørene på mine tungdrevne 600 ohm. Du hadde fått utrolig mye for pengene for 1500,- som den kostet og som E09K koster. Så 899,- på ny vare med garanti er jo kupp.

 

Oppsettet er egentlig veldig nøytralt på lyden, noe som jeg liker da headesettet er ganske nøytralt, ikke noe farget med noe mer bass / mellomtone / diskant egentlig.

 

Her har du et reviewe: http://www.head-fi.org/t/521680/fiio-e9-review

Det finnes flere av dem, men rekker ikke finne flere nå i farten, men jeg brukte flere dager på å studere, lese frem og tilbake hvilke forsterker + DAC jeg skulle gå for til mine DT880, så jeg vet at du får mye "bang for the buck" her.

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.soundgarden.no/audioquest-dragonfly-usb-dac-sort.html God lyd kvalitetsmessig, klarer greit mine HD650 på 300ohm. Avhengig av usb-streaming/lyd.

 

http://www.malaaudio.no/shop/product/audio-gd-nfb-1132?tm=produkter&sm=digital-analog-konverter---dacer/dachodetelefonforsterkere Langt mer raffinert, men også nesten dobbelt så dyr. Men her snakker vi lyd du må langt opp i pris for å slå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...