Thlom Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Noen som har hørt noe med Ani DiFranco? Jeg oppdaget Ani nå nylig, og har allerede bestillt ei skive, tror den ligger og venter på meg i postkassen nå Men uansett, noen som vet hva den heter den låta som jeg tror er på den nyeste live skiva der hun påstår at Bush ikke er president? den er så utrolig hinsides bra, bare synd jeg ikke husker tittel! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 aah, jeg fant det ut! Self evident! Utrolig fint dikt og lekkert fremført Live, last det ned fra righteous babe records her: http://www.righteousbabe.com/ani/poem.asp Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Sitter og hører på Living in a clip nå, en dobbelt Live CD fra Ani, den er styggbra, men det er tydeligvis ingen her på forumet som har hørt om Ani DiFranco Last ned live klipet i linken i posten over Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hm. Fant henne vel på en eneste cd, The Jackal, hvor hun har 'Joyful Girl'. Ikke noe særlig. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 ja ass, best songs ever. De ruler Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 To og et halvt år gammel bump, faktisk. Fikk en CD med DiFranco for et leserinnlegg i en eller annen gratisavis for seks, sju år siden. Men siden jeg ikke har denne lenger og langt mindre aner hvor den har blitt av var den neppe noe særlig. Tror den het "Up" eller noe i den duren. Coveret forestilte så vidt jeg erindrer en bar arm i været sett ovenfra med en dugelig mengde hår under. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Unødvendig å bumpe en så gammel tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg