Trollface Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Handlet meg en ny ssd (Crucial MX100 512gb) og kastet ut min gamle 128 gb Crucial M4. La inn windows på nytt i samme slengen. Alt fungerte perfekt helt perfekt til jeg gikk fra PC'n i en halvtimes tid og den gikk i sleep mode. Etter oppstart var PC merkbart tregere og div updates begynte å faile + at jeg fikk tilfeldige "xxx has stopped working" når jeg prøvde å starte forskjellige programmer. Formaterte PC'n på nytt og la inn windows 7 igjen, denne gangen funket alt fint igjen. Alle updates gikk bra, spill flyter bra og ingen programmer slutter og funke. Selvfølgelig måtte jeg glemme å skru av automatisk sleep mode etter 20 min. Og det samme skjedde igjen når jeg gikk for å spise middag. Og pc'n var etter oppstart merkbart treg igjen, og diverse programmer sluttet å funke igjen. Noen som har vært borti lignende? Har naturligvis prøvd å restarte PC'n o.l. Har også prøvd å google problemet mitt men kan ikke si at jeg finner så mye info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå