Lord- Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei! skiftet igår profilbilde på Facebook, men når jeg skiftet så kunne jeg bare beskjære det til et mindre ett der og da. Det som var meningen var jo at jeg skulle ha hele bildet og ikke bare halvparten hvis dere skjønner. Hva gjorde jeg galt? Kan jo heller ikke akkurat slette profilbildet og legge ut igjen ett nytt ett heller. Takk for svar Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Eneste innstillingene jeg ser ved nåværende profilbilde er "roter til høyre / venstre". Om du ikke kan bruke bilde ditt i full størrelse og facebook får deg til å måtte beskjære det, så får du redigere bilde du vil ha i paint, lage en tjukk svart ramme rundt, laste opp, og beskjære det slik at du får med bilde i midten, og fjerner rammen Endret 26. oktober 2014 av Axxxy Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Ahhhhh. Du er genial! Får prøve det neste gang jeg bytter profilbilde! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Funka ikke for meg. Siden bildet man kunne bruke i midten var fortsatt like lite.(Bare prøv trykk bytt og last opp og se hva som skjer) Bare trykk avbryt før du publiserer så forandrer du ingenting eller laster opp noe)Det rare er at bilder jeg har brukt som profilbilder før kan jeg heller ikke bruke uten å beskjære dem til helvette. Man får jo bare til nærbilder nesten.... Er det noe facebook har gjort som inntislling eller kan man fjerne instillingene selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå