furmyrm Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har nå kjøpt Ipad Air 2 128GB. Når jeg tok bilder og filmet merket jeg vibrasjon i nettbrettet. Noen som vet hva det er. Harddisk? Gyro? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har nå kjøpt Ipad Air 2 128GB. Når jeg tok bilder og filmet merket jeg vibrasjon i nettbrettet. Noen som vet hva det er. Harddisk? Gyro? Det er neppe harddisk...:-))) Men jeg skal følge med på denne tråden, hadde vært artig om noen vet. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Tror det har med den optiske bildestabiliseringen å gjøre, kameraet beveges bittelitt hver gang du rister litt Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er ikke optisk bildestabilisering i iPad Air 2. Høres rart ut. Kan det være vibrasjon av høyttaleren? Lest at hele brettet vibrerer mer hvis man hører musikk. Var ikke sånn i den forrige. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Er ikke optisk bildestabilisering i iPad Air 2. Høres rart ut. Kan det være vibrasjon av høyttaleren? Lest at hele brettet vibrerer mer hvis man hører musikk. Var ikke sånn i den forrige. Støtter denne. Lenke til kommentar
furmyrm Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Er ikke optisk bildestabilisering i iPad Air 2. Høres rart ut. Kan det være vibrasjon av høyttaleren? Lest at hele brettet vibrerer mer hvis man hører musikk. Var ikke sånn i den forrige. Det er nok mer lyd vibrasjon med Ipad Air 2. Jeg har ikke kjøpt smart case ennå til 2. På Ipad Air 1 har jeg smart case som demper vibrasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå