eplekasse Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Jeg vurderer å henge TV'en på vegg. I så fall blir det en gipsvegg. Med stativ veier det 20kg. Jeg lurer imidlertid på hvor store hull det blir i veggen. Jeg eier leiligheten, men vil jo nødig gjøre ting som blir vanskelig å reparere senere, dersom jeg skal selge eller forandre på ting. Har tenkt å bruke denne festemekanismen (link), og ut fra det jeg har hørt er det bare å skru mollyplugger rett i veggen. Samme forum mente at med 20kg er det ikke behov for å treffe stendere. Noen erfaringer/tips? Endret 25. oktober 2014 av eplekasse Lenke til kommentar
eplekasse Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) . Endret 25. oktober 2014 av eplekasse Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har en 55tommer jeg skudde opp med mollyplugger uten å treffe stendere. Henger som bare det! Hver mollyplugg er beregnet til å holde 20kg mener jeg å huske. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg vurderer å henge TV'en på vegg. I så fall blir det en gipsvegg. Med stativ veier det 20kg. Jeg lurer imidlertid på hvor store hull det blir i veggen. Jeg eier leiligheten, men vil jo nødig gjøre ting som blir vanskelig å reparere senere, dersom jeg skal selge eller forandre på ting. Har tenkt å bruke denne festemekanismen (link), og ut fra det jeg har hørt er det bare å skru mollyplugger rett i veggen. Samme forum mente at med 20kg er det ikke behov for å treffe stendere. Noen erfaringer/tips? Med slikt stativ skulle det trolig gå uten å treffe stender men kan du få truffet en så er det så klart en fordel. Hullene i veggen blir så store som du lager de Lenke til kommentar
eplekasse Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har en 55tommer jeg skudde opp med mollyplugger uten å treffe stendere. Henger som bare det! Hver mollyplugg er beregnet til å holde 20kg mener jeg å huske. Da får jeg i hvert fall bekreftet at veggen holder Jeg vurderer å henge TV'en på vegg. I så fall blir det en gipsvegg. Med stativ veier det 20kg. Jeg lurer imidlertid på hvor store hull det blir i veggen. Jeg eier leiligheten, men vil jo nødig gjøre ting som blir vanskelig å reparere senere, dersom jeg skal selge eller forandre på ting. Har tenkt å bruke denne festemekanismen (link), og ut fra det jeg har hørt er det bare å skru mollyplugger rett i veggen. Samme forum mente at med 20kg er det ikke behov for å treffe stendere. Noen erfaringer/tips? Med slikt stativ skulle det trolig gå uten å treffe stender men kan du få truffet en så er det så klart en fordel. Hullene i veggen blir så store som du lager de Joda, folk som virkelig vil ha TV'en på veggen gir sikkert en blank F i hullene de lager. Jeg er i utgangspunktet ikke glad i å lage hull av noen slag, men da får man jo aldri hengt noe opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå