sevs Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Kommer det grønt i VU-meteret når du klikker test? Prøv sikkermodus. Kan kanskje være noe som ligger i veien programvaremessig (a la wondershare eller virtual audio cable)? 1 Lenke til kommentar
Norway174 Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Kommer det grønt i VU-meteret når du klikker test? Ja, den går opp og ned. Som indikerer lyd. Den funker også når jeg gjør andre ting som lager lyd, som Spotify, YouTube, etc. Prøv sikkermodus. Kan kanskje være noe som ligger i veien programvaremessig (a la wondershare eller virtual audio cable)? Skal prøve sikkermodus nå. Rimelig sikker på at jeg ikke har noe sånt program. Men får se. Edit: Prøvde i sikkermodus. Fikk ikke engang startet Audio Servicen. Her er dem to servicene jeg snakket om, fikk ikke startet dem i sikkermodus. Endret 25. oktober 2014 av Norway174 Lenke til kommentar
Norway174 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Litt usikker på bump reglene her... Men... Bumb. Er det noen som har noen flere ideer som jeg kanskje kunne ha prøvd? Før jeg evt. går og kjøper meg et eksternt Lydkort. Hvis ikke, så tror jeg bare skriver i OP'en at jeg skaffet meg et eksternt lydkort, og markere tråden som løst. Hvis noen andre som er i lignende situasjon og kommer over denne tråden. Takk for all hjelp ihvertfall. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Har ikke mange flere tips til deg. Du kan forsøke Malwarebytes i tilfelle du har noe virus-dritt. Du kan forsøke Ccleaner for å rense registeret ditt, alternativt Registry Reviver (koster penger). Verd et forsøk dette også. 1 Lenke til kommentar
Norway174 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Da prøvde jeg CCleaner, og fikk fjernet masse dritt. God ide, men dessverre ingen lyd. Kjører en full virus scan nå, får se om den fjerner noe. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kjøp deg et lydkort til 200 spenn Lenke til kommentar
Norway174 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Da marker jeg det som beste svar og tråden som løst. Tror nok det er lydkortet som er defekt. Takk for alt. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Løst og løst, mener heller problemet er unngått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå