Degeim Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei! Jeg og kjæresten min vil gjerne spille arkanoid/breakout sammen, uten å måtte bytte på hvem som spiller. Finnes det noen slike spill som støtter to spillere på samme brett samtidig? Altså noe slikt som dette, men det var dessverre kun til Xbox. Vi må ha det til Windows. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hva mener du med Xbox? Den originale, første Xboxen? Xbox 360? Xbox One? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Husker Mortal Kombat: Deception har et meget bra breakout-spill. Der kan man spille to stk samtidig (mot hverandre), og selvsagt med en MK-vri. Alle karakterene har et triks for å hindre motstanderen (Sub-Zero fryser brikkene til motstanderen, Reptile gjør brikkene til motstanderen usynlig osv). Bruke langt mer tid på dette enn selve spillet. Bortsett fra det aner jeg ikke, dessverre. Men det er så mange kloner ute at det må finnes en og annen for to spillere. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Hva mener du med Xbox? Den originale, første Xboxen? Xbox 360? Xbox One? Altså noe slikt som dette, men det var dessverre kun til Xbox. Vi må ha det til Windows. Beklager forvirrelsen. Jeg mente altså at vi ikke vil ha det til Xbox. Husker Mortal Kombat: [...] Bortsett fra det aner jeg ikke, dessverre. Men det er så mange kloner ute at det må finnes en og annen for to spillere. Takk for tips! Det var det vi håpte vi også, men vi har fremdeles ikke klart å finne noe med to samtidige spillere. Tar fremdeles imot flere tips hvis noen har noe. Gjør ingenting om det ikke er freeware. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Beklager forvirrelsen. Jeg mente altså at det kan gå an å spille gjennom en emulator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå