Bytemare Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Sitter hjemme å slapper av å ser på TV, mens kona kommer hjem med XBOX 1 Spill må jeg ut å kjøpe selv, så får hive meg i bilen å kjøpe et spill før det stenger. Men jeg har akkurat opprettet en konto, og ennå ikke fått startet opp maskina. Søker andre som også sitter med en XBOX 1, og min Gamertag er : Bytemare77 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Gratulerer med Xbox One. Høres ut som du har en toppers kone Om du vil legge meg til så er mitt GT: OneScaryNerd Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei LarZen Legger deg til når alt er oppe å går Skal ut å kjøpe D3, men lurer også på et bil spill. Hvilket er absolutt det beste på X1 for tiden? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Toppers! Jeg ville gått for Forza Horizon 2 om jeg var deg. Forza 5 er ute også men personlig synes jeg gøy faktoren er mye større i Horizon 2. Ligger demo ute av Horizon 2 så du kan jo prøve det før du kjøper. Lenke til kommentar
JulesX Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg likte veldig godt Forza horizon 2. Har det ikke selv, men spilte det hos en kompis. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Hva koster d3 å kjøpe digitalt på Xbox store ? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Kommer an på hvilket land du velger. I USA er prisen vanligvis 60 dollar ~ 395 NOK. På den norske storen er prisen 499 eller 599 per spill. Er du ute etter et bilspill er Forza Horizon 2 det beste valget etter min mening. Om du vil legge meg til er GT mitt: Investor. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Kona mi har handlet den på Elkjøp og er uten kamera, er dette EU versjonen ? Får ikke valgt norsk i menyene. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Kona mi har handlet den på Elkjøp og er uten kamera, er dette EU versjonen ? Får ikke valgt norsk i menyene. Skal være fullt mulig og få norsk på den. Har selv en Eu import versjon fra Elkjøp og var ingen problemer med og bytte til norsk etter lanseringen her til lands selv om jeg byttet fort tilbake til engelsk for at kinecten skal fungere med voice commands og ha tilgang til amerikanske butikken Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Søker andre som også sitter med en XBOX 1, og min Gamertag er : Gjør som mange av oss andre. Gå heldigital. Kjøp spillene online på konsollen. Etter jeg begynte med dette, har jeg ikke kjøpt et eneste spill på plate. Sist jeg kjøpte en plate må ha vært rundt påsketider. Er så digg å logge på, og har alle spillene liggende i en meny, uten å måtte finne frem plate, legge forrige i rett cover, og ha et "arkiv" i hyllen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg og fikk min xbox one av kona :-) Kommer en vennerequest fra meg og. Personlg har jeg hatt mye glede av titanfall og forza 5. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Da har jeg begynt å adde litt Xbox one folk Men jeg lurer på, er det forskjell på å adde som venner eller følge noen ? Når jeg søker gamertag opp, og legger til er dem da lagt til som venner eller "følgere" ? beklager er litt noob bare edit: forresten har jeg bestilt meg D3 og Ryse. Må prøve velge mellom Forza 5 og Horizon 2... begge ser så bra ut! Endret 25. oktober 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
XxAimShoterxX Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 XxAimShoterxX om du vil Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Har lagt til et par her. Resten kan adde meg gjerne: bajazzoGår i AC Unity og Halo MCC framover mot nyåret ) Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Går helt greit å adde meg også - jeg trenger venner Blir mest MCC på meg. Kanskje litt Forza Horizon 2 også: NecessarySmile Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 Spiller for tiden GTA, FarCry 4 og D3. Dragon Age 3 står på lista til jul Noen som blir med på co-op og som har mic ? Lenke til kommentar
Stork1 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Gt: AttackingTag Går for det meste i Cod AW, Forza 5 og SoM blir vel flere titler til ny året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå