TerJo Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Lost and Left Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Her betyr lys og skygger mye for bildet. Jeg ville tatt med litt mer til høyre både for å skape følelse av at fjæra er på vei inn i bildet og også skape mer spenning ved å få fjæra mer i det gyldne snitt som det jo heter. Nå ser jeg en skygge oppe til høyre så tar litt forbehold om hva det ville gjøre med bildet selv om litt kloning kan fikse slikt også. Men bevares det funker da absolutt bra som det er også med god skarphet, farger og detaljer. Bare for å ha nevnt det så foretekker jeg å legge en smal ramme ytterst på slikt som dette og heller la det brede som her illudere passepartout slik det jo gjøres når et bilde henges opp i glass og ramme. Roar Lenke til kommentar
TerJo Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei! Roar -takk for kommentar- setter stor pris på den konstruktive tilbakemeldingen Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Såre enkelt, det bruker ofte å gi godt resultat. Du har puttet bildet i kategorien "natur", for meg er dette i tillegg et nydelig stilleben. Kjempeflott! Vh. Lenke til kommentar
TerJo Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Manget takk Olav Bjarte! Mvh Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg