V. Haugen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Starter om igjen og om igjen og om igjen og om igjen.Ukjent feil rammer iPhone 6 Plus-kunder Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Rart at de får ny telefon når det sannsynligvis er en programvare feil (Apper som ikke er kompatibel). Lenke til kommentar
ShpongleSpingle Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 OSet skal jo ikke krasje selv om det er feil i apper, så her har Apple et ansvar. 2 Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Før dere gidder å skrive en artikkel kan dere jo lese over de kildene dere bruker og ta med all info som er nyttig! Det står greit forklar i den ene kilden av det hjelper å starte med en helt nyinstallering av iphone uten en gammel backup. Jeg klarer selv å regne meg fram til hvorfor dere utelatter denne infoen............... Min iPhone 6 ( ikke plus ) funker fjell. Lenke til kommentar
HQ matters Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Før dere gidder å skrive en artikkel kan dere jo lese over de kildene dere bruker og ta med all info som er nyttig! Det står greit forklar i den ene kilden av det hjelper å starte med en helt nyinstallering av iphone uten en gammel backup. Jeg klarer selv å regne meg fram til hvorfor dere utelatter denne infoen............... Min iPhone 6 ( ikke plus ) funker fjell. Artikkelen omhandler iPhone 6 Plus, da er iPhone 6 irrelevant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg