uggy Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Har da gått til innkjøp av astro a50 2.gen, som jeg bruker på xbox one og ps4.. funker fjell! men har et spm til dere som har det samme headsettet. er det mulig å mute de som snakker i andre enden? eller er ikke det mulig? det er utrulig irriterende å høre på de som snakker konstant i en fifa match f.eks så er det mulig? i så fall hvordan gjør jeg det på xbox one og ps4? Endret 25. oktober 2014 av uggy Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Aner ikke med XBone, men på PS 4 så går du inn på innstillinger -> enheter -> headset og der kan du stille chat-volumet. Enten der eller så er det innstillinger -> lyd. Går det ikke an å skru av chat i innstillingene på spillet? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Voice/game knappen på sida. 1 Lenke til kommentar
EspenFabian87 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Et spm, jeg kjøpte Astro A50 her om dagen, knallbra lyd, men er det muligheter til å justere lyd for eks bass? Er det et EQ du kan justere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå