TheodorBjork Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Tidligere har jeg alltid kunne koble til nett via mobilnett når det ikke er trådløst nett tilgjengelig. Jeg har ikke peiling på slik, men vet at jeg har skrudd på mobilnett og 3G og datanettverk og fått tilgang. Jeg husker å ha satt opp noe vpn når jeg først fikk mobilen.Men den siste måneden har jeg ikke fått netttilgang når jeg skrur på disse.Noe med peiling som vet hvorfor dette har skjedd? Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Tidligere har jeg alltid kunne koble til nett via mobilnett når det ikke er trådløst nett tilgjengelig. Jeg har ikke peiling på slik, men vet at jeg har skrudd på mobilnett og 3G og datanettverk og fått tilgang. Jeg husker å ha satt opp noe vpn når jeg først fikk mobilen. Men den siste måneden har jeg ikke fått netttilgang når jeg skrur på disse. Noe med peiling som vet hvorfor dette har skjedd? Har dobbelt sjekket innstillinger for mobilnett, men skjønner ikke hvorfor det plutselig ikke funker... Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Har du forsøkt å nullstille nettverksinnstillinger? Pleier å gjøre susen. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Har du forsøkt å nullstille nettverksinnstillinger? Pleier å gjøre susen. Ja, prøvde det... Men takk for svar. Andre løsninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå