|zen| Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei Hvor lett tar komponentene i en bærbar pc skade? Er det veldig nødvendig å investere i en veske for bærbar? Lenke til kommentar
phanti Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det som er bra med veskene som er laget for bærbare er at dem sitter så bra fast at dem ikke får slitemerker på kanter osv. Var en tid jeg hadde en gammel elendig bærbar bare oppe i en rykksekk, og det tok den merkbart skade av, utseende messig + at en hake i lokket ble ødelagt. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvis du ikke har kjøpt din bærbare enda, så prøv å få til en deal når du kjøper den. Jeg fikk min bæreveske for 100 kr...ny pris var 598. Fikk også et Wlan kort til 350 kr, ny pris var 495 kr. Butikken var.... ...elkjøp!! AKIRA Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg fikk en sånn tettsittende neopren veske til bærbaren min... funker veldig bra... bruker både det og bærbar ryggsekk(for det meste) og det er ikke noe problem å sykle med det og sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå