Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Eller er det flere her inne som er akkurat kommet i voksenalder og som ikke har toucha borti en jente en eneste gang? Det nærmeste jeg har vært er hånden til en jente, bevisst, og det var sånn holde i hånden greier på skolen. Føler meg skikkelig, skikkelig flau. :p
Helt siden jeg var liten har jeg analysert og tenkt frem en historie i hodet om en jente jeg liker, og sovnet på det. Og gjør det nesten hver eneste kveld, fortsatt. Jeg ser ikke på dette som noe rart eller uvanlig, men det at jeg aldri har gjort noe med det må da sees på som en smule uvanlig.

Har nok en sammenheng med at jeg var mindre pen før det siste året, pluss en solid porsjon sjenerthet og respekt for jenter, blir kun betatt av de som tar vare på kroppen sin, snodig nok.

Trener hver dag (satser muligens på en karriere, en slags drøm i livet), er høy, ok ansikt (syns jeg selv, avhenger av humøret, og øyenbrynene er det jeg liker best med meg selv). Vel vel, nok om meg. Opplever hvertfall daglig at jenter ser på meg med et lurt blikk (som regel de jeg finner attraktive), smiler, noen har t.o.m. snudd seg, noen velger buss-sete rett fremforbi når det er mange ledige, noen har også stilt seg på lik linje til siden i en transportkø, når det var kø bak og hun kom etter de andre og trengte ikke stå akkurat der jeg sto. Hadde forveklset blikkontakt rett før.. (jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre siden jeg er sannsynligvis tidenes største nybegynner)
Fester er uinteressant, jeg foretrekker heller å trene også å spille noe, og slik har det vært i årevis. Alle lørdagskveldene. Kan nevne at jeg ble utsatt for litt mobbing på ungdomsskolen + litt til, og selvbildet ble kraftig ødelagt. Har tatt lang tid å bygge det opp og trening har overvunnet frykten for å møte på attraktive jenter på veien, nå er det omvendt og gjør meg glad, ikke flaut lengre, og dagen blir ikke den samme uten faktisk. Det skaper bare nye fantasier.

Kan tenke meg at jeg sikkert ikke er den eneste, men det føles vitterlig ut sånn av og til. Og dagene tikker og går, og jeg har egentlig ikke tid til noe annet enn skole og trening, og fester går jeg som sagt ikke på...
Den rare følelsen det vil være å kysse en jente jeg liker, siden det aldri har skjedd før, kommer sikkert til å føre til at jeg besvimer? Siden det har surret i tankene mine i sånn ca. 10 år?

Beklager hvis det ble ett litt personlig og småkleint innlegg, men var bare nødt til å få ut tankene mine omkring dette her. Jaja, jeg trives godt alene også. :)

Anonymous poster hash: d0c02...666

Anonymous poster hash: d0c02...666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert lurt av deg å sette ord på dette, så synes det er bra du skriver. Synes ikke dette virker rart i det hele tatt, men lurer litt på om du har tenkt noe på hva du har lyst til å gjøre med denne jenta. Du vil ikke på fest med henne; tenker du bare spill og trening, ved siden av mat og intimitet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...