Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det helsefarlig å ha sex med dyr

Mopi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du prøver deg på en løve tror jeg smittsomme sykdommer er det siste du trenger å tenkte på.

Ellers skulle man tro det var tryggere å ha sex med dyr enn mennesker, ihvertfall husdyr som ikke selv har sex så ofte.

Grunnen til at det er ulovlig er 100% for dyrets skyld, ikke for mennesket.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kuer blir jo voldtatt hver dag

Det viktigste er uansett er kyr ikke er deprimerte før vi slakter dem. Derfor bør vi ikke ha sex med dem, fordi sex gjør alle vesener deprimerte, og vi burde spille litt oppmuntrende musikk i slakteriene slik nazistene gjorde i Auschwitz. Døde dyr er ikke deprimerte. Derfor er døde dyr moralsk godt. Bare en død ku er en en god ku.

Lenke til kommentar

Hva om en dreper dyret først? Da er vel greit? En kunne jo kombinere et slags dyrebordell med et slakteri?

Du burde jo starte i filmbransjen, du. I alle fall hvis du hadde startet på 80-tallet. Laget sånne morbide splattergreier bare 80-tallet klarte å oppdrive.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tror det er mer helsefarlig(((psykisk)) for dyret enn det er for deg

Hva om en dreper dyret først? Da er vel greit? En kunne jo kombinere et slags dyrebordell med et slakteri?

stakkars :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

dyyr

Jeg liker dyr. Dyremishandling er nok det verste jeg vet. Jeg har ødelagt hele dager i depresjon over å ha sett bilder/film eller lest nyheter om slike ting. Men det koster meg ingenting å tulle litt med språk. Sex med dyr har jeg heller ingen problemer med, så lenge dyret ikke lider på noen måte. Om en jente liker å bli slikket i dusjen av familiens hund (et innlegg jeg leste på en annen side), så ser jeg ingen moralske problemer med dette. Jeg klarer heller ikke å se noen dyremishandling i at en hest blir sugd til orgasme. Jeg blir provosert når en som ronker en katt, blir satt i samme bås som en som setter fyr på katten, skyter den full av hagl, eller bruker fiskekroker til å dra ut øynene på den med. Dette er ting som noen barn synes er morsomt å holde på med. Du vet, de uskyldige englene som alltid trenger beskyttelse fordi de er så snille.

Jeg har selv hatt en hund som ble torturert av barn som stakk den med trepinner. Huff, det gjør vondt å tenke på den dag i dag.

Lenke til kommentar

dyyr

Jeg liker dyr. Dyremishandling er nok det verste jeg vet. Jeg har ødelagt hele dager i depresjon over å ha sett bilder/film eller lest nyheter om slike ting. Men det koster meg ingenting å tulle litt med språk. Sex med dyr har jeg heller ingen problemer med, så lenge dyret ikke lider på noen måte. Om en jente liker å bli slikket i dusjen av familiens hund (et innlegg jeg leste på en annen side), så ser jeg ingen moralske problemer med dette. Jeg klarer heller ikke å se noen dyremishandling i at en hest blir sugd til orgasme. Jeg blir provosert når en som ronker en katt, blir satt i samme bås som en som setter fyr på katten, skyter den full av hagl, eller bruker fiskekroker til å dra ut øynene på den med. Dette er ting som noen barn synes er morsomt å holde på med. Du vet, de uskyldige englene som alltid trenger beskyttelse fordi de er så snille.

Jeg har selv hatt en hund som ble torturert av barn som stakk den med trepinner. Huff, det gjør vondt å tenke på den dag i dag.

Så om for eksempel en hund ville parret en menneskelig person seksuelt. Samme om det er jente eller gutt. Så er det ok.

Men hva om en fyr vil ha sex med et dyr. Blir det en slags form for mishandling, eller er det ok.

Endret av Mopi
Lenke til kommentar

Kan vel virke litt vilkårlig at det er strengt forbudt med "sex" med dyr, mens de fleste av oss gladelig spiser dyr daglig.

Mens det er motsatt med andre mennesker; du kan ha sex med kona, men ikke spise henne.

Men jeg tror likevel det er best å ha de reglene vi har nå.

Lenke til kommentar

Kan vel virke litt vilkårlig at det er strengt forbudt med "sex" med dyr, mens de fleste av oss gladelig spiser dyr daglig.

Mens det er motsatt med andre mennesker; du kan ha sex med kona, men ikke spise henne.

Men jeg tror likevel det er best å ha de reglene vi har nå.

Tror begrepet dyreelsker fikk en dypere mening :hmm:

Men ser logikken om du er en vegetarianer. For meg er det naturlig å spise kjøtt som det er for en Løve å ete en Zebra. Men det er bare meg.

Endret av Mopi
Lenke til kommentar

Så om for eksempel en hund ville parret en menneskelig person seksuelt. Samme om det er jente eller gutt. Så er det ok.

Men hva om en fyr vil ha sex med et dyr. Blir det en slags form for mishandling, eller er det ok.

En kan selvfølgelig være motstander av sex mellom dyr og mennesker slik en kan være motstander av søndagsåpne butikker, homobryllup eller at biologiske foreldre skal få lov å oppdra egne barn.

Det er like galt å ha sex med dyr som å spille fotball med muslimer. I seg selv er ingen av aktivitetene skadelige, men en kan utøve dem på måter som er skadelige.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...