Deviljoker Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jo, nå har det seg sånn at jeg skal gå til innkjøp av en ny pc. Jeg har null problemer med å bygge osv, men er noen år siden jeg har holdt følge med åssen deler som er vettuge.Har kommet sålangt som dette: Noen deler er tatt fra "Den perfekte PC-pakke"-tråden (Takker og bukker Agentspoon)Strømforsyning har jeg fra før (850W Corsair modulær greie).Det jeg er mest usikker på er MSI hovedkortet (Hatt problemer med MSI for... 100 år sia) og Referansekjøleren(Regner med at det er referansekjøleren ihvertfall) som sitter på Gainward Geforce GTX970 kortet.Så.. Noen som har noen innvendinger/tips? -Devil Lenke til kommentar
medkorki Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Det er bra deler. MSI har halv passiv kjøler så når du ikke spill du skal ikke høre det, fordi det ikke jobber. Men man liker referansekjøleren fordi det blåser ut varm luft ut av kabinnett. Ihvertfall, GTX 970 er kaldt og nesten stillegående uansett hvilket mark skal du velge Og problemer gjelder alle utstyr.. av og til ASUS, av og til MSI Endret 24. oktober 2014 av medkorki 1 Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Takker for svar! Vart litt tryggere på kjøpet nå Hvis noen andre har noen innvendinger/tips er det bare å hive seg på Har bygd sikkert 100 PCer oppgjennom åra, men er en stund siden sist. Er litt nysjerrig på hva folk har best erfaring med. -Devil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Bra den og ikke noe du trenger å bytte, men har du vurdert litt heftigere cpu: https://www.komplett.no/intel-core-i7-4790k/817261 Jeg ville gjort det om jeg var deg, joda koster jo litt mere. Bare ett forslag Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Klarer faktisk ikke si nei til den CPU'n der. tenkte jeg skulle spare litt penger og Ikke kjøpe i7 for en gangs skyld, men vi kjører på. Er trossalt ikke så ofte jeg handler PC. Takk for svar! -Devil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå