FrenChie Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei, Idag kom plutselig denne feil meldingen når jeg skulle spille av en sang ; Bad direct sound driver. Har overklokket til 3.3 se signatur. Så jeg tenkte at det kunne være at PCen var ustabil så jeg kjørte primestab og det gikk greit. Jeg prøvde å sette ned FSB til 200 igjen ( Det den orginalt er på) da kom de ingen feil melding. Prøvde meg på 2.7 og da kom feil meldingen opp igjen. Dette skjedde ikke før. Har riktig innstalert de nyeste driverne osv osv. Noen forslag? Mvh FrenChie Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Bruker du WinAmp? Brukte noen andre program som bruker lyd mens du spilte musikk? Hvis du bruker WinAmp, sjekk instillingene der.. Jeg tror ikke det har noe med overklokken å gjøre. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kanskje det har noe med frekvensene og chipset og gjøre ? det var hos en annen jeg vet om. Vis man bruker det intregrert lyd kortet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jepp , normalt det på enkelte kort når du passerer en viss fsb så kutter lyden Lenke til kommentar
Slafsehund Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har du låst PCI og AGP frekvensen på 33 og 66 ? jeg glemte det en gang å da fucka lyden opp. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 OK takker for gode svar Forresten Snekkern hva har du Vcore på? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 OK takker for gode svar Forresten Snekkern hva har du Vcore på? på std, rører ikke den nei Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Irriterer meg på Asus kortet mitt stiller volt osv opp litt fram og tilbake (auto) har den på 5.75 men i Aida32 viser den 1.6 og temp er på 31 c idle , det er ikke så ille , men tror jeg kunne fått den litt kjøligere vis jeg hadde fått den stille på std volt. Venter på noen nye XMS PC4000 brikker skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå