oOF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Mente det var frispark straffe først, men like greit å gi han gult for den. Endret 25. oktober 2014 av oOF Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Kom igjen da for svarte! Pokker som vi har styrt denne kampen... Frustrerende.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 BALO FAEN MEG TELLI! SETT DE I MÅLET DA!!!! FAEN! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Balo er jaggu udugelig. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Krise at Rodgers ikke startet med Coutinho i dag, 500 ganger bedre enn alle andre Så jævlig kjedelig å være uten spisser. Helt utrolig Endret 25. oktober 2014 av Schweigaard 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Digg som pokker at dere er så elendige for tiden. Kanskje det kan bli topp 4 på oss da. Balotelli ser bare verre og verre ut! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Gi meg Sturridge i kampform. Nå! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Digg som pokker at dere er så elendige for tiden. Kanskje det kan bli topp 4 på oss da. Balotelli ser bare verre og verre ut! Beste kampen han har hatt i Liverpool, men uansett altfor dårlig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Clean sheet. Hurra. Johoo Man får se dette fra den lyse siden. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Drøyt at vi ligger så langt oppe som vi gjør, uten Sturridge. Kan ikke akkurat snakke om uflaks da, alle vet jo at Sturridge blir skadet ofte. Helt avhengig av gode spisser utenom han Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Frustrende kamp. Vi styrer spillet, men sløser sjansene vi får. Balotelli hadde gode tendenser i dag, men allikevel sliter han med den siste finishen. Forsvarspillet er fortsatt dårlig, men vil også si at midtbanen ikke var så frampå som tidligere. Gerrard og Allen hadde en dårlig dag på jobben. Hva er greia med de svarte flaggene på The Kop? Var visst en protest om de dyre billettene arrangert av Spirit of Shankly og The Spion Kop Endret 25. oktober 2014 av Nettels Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Fiffig at .no har Gerrard som bestemann i dag. Jeg syns ikke han var den beste i rødt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det var vel ford han var den mest ivrige de siste 30 min. Klarer ikke helt se hvem som var så mye bedre? Ikke at noen var utpreget fantastiske i dag, men Gerrard prøvde hvertfall å få til noe. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Han fikk ikke karakter av han som anmeldte kampen. Han spilte jo bare en halvtimes tid. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det var vel ford han var den mest ivrige de siste 30 min. Klarer ikke helt se hvem som var så mye bedre? Ikke at noen var utpreget fantastiske i dag, men Gerrard prøvde hvertfall å få til noe. Han var jo helt ræv de første 60. Da tar jeg heller Can. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå