johanf Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Å skift bleie på ditt barn er din jobb, med mindre andre tilbyr seg å gjøre det har du ingenting med å spørre de om det. QFT Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Det er ikke normalt. Er ungen hans? Det er ikke hans unge. Anonymous poster hash: 85dd4...942 Jeg brukte heller ikke å skifte bleie på barnet til kjæresten. Hun hadde barn fra et tidligere forhold. Edit: feilformulert. Endret 26. oktober 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg brukte heller ikke å skifte bleie på kjæresten min som hadde barn fra et tidligere forhold. Nå er det vel ikke trådstarter som har en bleie som skal skiftes heller da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Haha, litt feilformulert. Jeg brukte ikke å skifte bleie på hennes barn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Er man forlovet så har man jo valgt å gå inn i et forhold og bor sammen, regner jeg med. Da funker det ikke med "din unge, din dritt", i min bok. La oss si at man får barn sammen etter hvert. Da kan ikke han forskjellsbehandle barna. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå