AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg skifter stort sett alltid bleie på ungen selv men om jeg spør mannen i huset så brånekter han å skifte bleie på ungen.. Han sier "Det som ligger i bleia likner på havregrøt blandet med brundeig og det lukter ekstrem fjøs".. Er det normalt at kjærester ikke vil skifte bleie, hvordan er det hos dere andre som har barn? Anonymous poster hash: 85dd4...942 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Det er ikke normalt. Er ungen hans? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Nei, det er ikke normalt. Høres ut som mannen din lever i forrige århundre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Det er ikke normalt. Er ungen hans? Det er ikke hans unge. Anonymous poster hash: 85dd4...942 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Nei, det er ikke normalt. Høres ut som mannen din lever i forrige århundre. Det er ikke mer enn 14 år siden forrige århundre . TS, forloveden din er en pyse. Til og med min mann stelte med barna (som alle er født godt uti forrige århundre) og skiftet bleie på dem som en selvfølge, enten de hadde gjort det ene eller det andre. Endret 24. oktober 2014 av hermosa Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Det er ikke normalt. Er ungen hans?Det er ikke hans unge. Anonymous poster hash: 85dd4...942 Da er det ikke fullt så fucked up som det først virket, men fortsatt latterlig. Han er en drittunge. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette sporet litt av...Har rettet litt på tråden og fjernet det som ikke holder seg til topic.Dette innlegget skal ikke komenteres, ta det på personlig melding eller via tilbakemeldinger til forumet.Mvh;alvado Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Sjelden jeg bytter bleier på andre sine barn, men gjør det uten å rynke på nesen om jeg mot formodning blir spurt. Jeg var "FIRST!" til å bytte bleie på min egen sønn for fire år siden og det var vel bare mens han fikk morsmelk/erstatning at jeg syntes det var ubehagelig (ble aldri vant til den rare lukta), men så fort han begynte å spise vanlig mat og bæsjen faktisk lukta og så ut som vanlig mannskit så gikk det helt fint. Selv om det har vært årsak til mang en opphetet situasjon der bæsjen havner ALLE mulige andre steder enn der den er tiltenkt så har jeg alltid kost meg med å bytte bleie. Ren synsing, men som far kan jeg se for meg at siden det ikke er hans eget barn, så kan årsaken være noe helt annet enn nettop det å bytte bleien. Det er ikke uvanlig at nye partnere som ikke selv er biologisk forelder til barnet bruker veldig lang tid på å få noen genuin kontakt/tilknytning til barnet, spesielt når barnet er lite. Så på toppen av usikkerheten rundt det å skulle helt eller delvis opptre som både kjæreste og en slags forelder så kommer dette bleie greiene i tillegg. Og akkurat det er jo tidvis en stor utfordring selv for oss som faktisk er barnets foreldre når driten blir smurt/kastet/sparket veggimellom Skal forøvrig nevne at en kompis ble sammen med en dame med en ca. 1 år gammel sønn for et års tid siden. I starten nektet han også å bytte bleie eller ha noe med ungen å gjøre i det hele tatt, men han innså til slutt at det var en del av pakka og at det bare var å bite tenna sammen. Glemmer aldri telefonen jeg fikk første gang han var aleine med gutten og skulle bytte bleie. Det startet uskyldig med "Hvilken vei skal bleia sitte?" før det ble hyling og skriking i det tassen fyrte i gang laserstrålen og tisset ned både kompisen min og halve badet Anonymous poster hash: e493a...fc8 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Det er ikke normalt. Er ungen hans? Det er faktisk ikke så unormalt heller. Spesiellt når det ikke er hans barn. 3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Det er ikke normalt. Er ungen hans? Det er faktisk ikke så unormalt heller. Spesiellt når det ikke er hans barn. Nei hvis han brekker seg av det kan det være veldig ubehagelig, Får selv brekninger av og ta ut søpla men jeg må gjøre det siden jeg er enslig. Bleier er no problem men forstår typen til TS litt. Men hvis han bidrar på andre måter så vil jeg si at han ikke skifter bleier ikke er et stort problem. Endret 25. oktober 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 jeg hadde nok ikke giddet å skifte bleie på en unge som ikke var min hver dag heller faktisk... Tror faktisk ikke det... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 jeg hadde nok ikke giddet å skifte bleie på en unge som ikke var min hver dag heller faktisk... Tror faktisk ikke det... Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 jeg synes ikke det er noe særlig rett og slett. Og mange mødre liker det. Ihvertfall hun jeg fikk barn med. Hun likte alt så godt at det ikke var mulig å skal vi si "være med" som forelder... Så noen er jo mer dominerende enn andre... Så min erfaring er at damene liker dette mye bedre og derfor kan de gjøre det også. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ut i fra svaret virker han som en tufs, men det kommer litt ann på hvordan du er mot han? Om du "forlanger" at denne mannnen skal ta seg av en unge han ikke er far til kan jeg forstå at han blir litt forbanna. Men fortsatt er svaret hans helt latterlig! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Om du ikke liker det forlat han? Hva er problemet? 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Å skift bleie på ditt barn er din jobb, med mindre andre tilbyr seg å gjøre det har du ingenting med å spørre de om det. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det at du behendling utelater at forloveden din ikke er far til ungen får meg til å lure litt på dine motiver og egentlige tanker omkring dette... 1 Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 nekt ham sex, SÅ skifter ham bleie. om ikke så er han ekstrem pysete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Synes ikke man kan forvente at andre skal skifte drittbleier på din unge selfølgelig hadde det vært hyggelig om han bidro, men det er tross alt din unge 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 nekt ham sex, SÅ skifter ham bleie. om ikke så er han ekstrem pysete. Det er jo også en måte å bli singel på rimelig kjapt. Mistenker TS ikke ønsker det akkurat nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå