Gå til innhold

Beste ørepropper til Android

L_T

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd en del headset i det siste, on ear og around ear, men har alltid samme problem - de klemmer for mye på ørene/hodet og etter en kort stund har jeg et svært ubehagelig trykk mot øret/tinningen (jepp, svært hode...).

Er derfor på jakt etter noen virkelig gode ørepropper. Noen som har tips? Kan man i det hele tatt finne propper med lyd (og bass) som kan måle seg med klokker...? Bør også være kompatible med en Android-telefon. Men jeg har også en vanlig mp3-spiller fra Sony og en iPod shuffle, som jeg kunne tenke meg og bruke dem på iblant.

Endret av L_T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen ørepropper som fungerer bedre med Android en med iOS eller mp3-spillerne din. (Overskiften din).

Antar du er ute etter ørepropper med mikrofon på ledningen?

Ikke? Har inntrykk av at noen er laget for Apple, mens andre er laget for Andriod... Mulig det er mikrofonen ol som er tilpasset da isåfall...? Uansett, jeg trenger ikke mikrofon. Kun ørepropper for å høre på musikk. Volumknapper og start/stopp på ledningen er ok, men ikke must. Mikrofon trenger jeg ikke. SKal hovedsaklig brukes på reiser, i åpent kontorlandskap ol...

Lenke til kommentar

Apple én produsent. Android brukes på telefoner fra mange forskjellige produsenter.

Men når du skriver volum på ledningen, tenker jeg på den gamle universelle typen. (Fungerer uansett hvilken dings du kopler til). Men ser ut som det mer eller mindre slutt på det.

Lenke til kommentar

Apple én produsent. Android brukes på telefoner fra mange forskjellige produsenter.

Men når du skriver volum på ledningen, tenker jeg på den gamle universelle typen. (Fungerer uansett hvilken dings du kopler til). Men ser ut som det mer eller mindre slutt på det.

Jada, jeg vet jo det da :) For enkelthets skyld, Apple - Andriod... De fleste skjønner jo hva man mener da, vil jeg tro... ;) Mulig det funker uansett dings ja. Jeg lurte bare på om noen er optimalisert for Android, mens andre er optimalisert for iOs. Åpenbart ikke. Skal sjekke litt rundt. Er mange som har volumkontroll på ledningen ja, og man kan få propper til en pris på 2500,- kroner, om ikke mer. Så da lurte jeg på om såpass dyre propper er virkelig gode, altså på linje med klokker....

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...