stine.91 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Hei! Usikker på om dette er det riktige forumet å poste dette, men prøver meg her. Fikk min nye laptop i går og den funker veldig bra! Alt gikk fint helt til den gjorde noen automatiske oppdateringer, etter det får jeg opp "Uh-oh, something went wrong! Error Code: 503" når jeg prøver å åpne enkelte nettsider. De samme nettsidene virker på både den gamle laptopen min og på mobilen. Bruker til vanlig chrome, men har prøvd både explorer og firefox uten hell. Har forsøkt å endre dns, tømme cache, skjekke virus, skrudd av firewall, https://www.filterbypass.me/index.php .. ingenting virker og nå kommer jeg ikke på mer og er ikke flink nok med data til å vite hva mer jeg kan gjøre.. Håper noen har peiling på dette og kan forklare meg hva jeg skal gjøre Endret 24. oktober 2014 av stine.91 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hei, er ikke din maskin. Må være nettsiden da 503 betyr: service unavailable. Lenke til kommentar
stine.91 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Ok, men er det ikke rart at samme nettsiden kan åpnes på min gamle laptop og på mobilen min uten problemer? Lenke til kommentar
stine.91 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Enten er det tilfeldig at nettsiden virker igjen eller så virket det når jeg flushet dnsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå