ahs1989 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) jeg har flyttet og trenger bra internett. problemet er der jeg bor er det ikke så mye tilby. utifra det jeg har lest skal mobilt bredbånd være bra da. men jeg liker og game litt online og trenger jo da hastighet og dette gb vær mnd. men jeg vet ikke hvor mye gb vær mnd man trenger. jeg hadde altibox der jeg bodde før med 50.50 mbps. uten noe sånn gb greie. men det jeg har og velge i dag Mobilt Bredbånd XL inkluderer 30 GB data hver måned og gir hastighet opptil 40 Mbit/s spørsmålet er da er dette bra? eller isåfall hva er bra? jeg har sjekket andre som ikke er mobilt. men da går hastigeten langt ned til 8 mbps og det må vel være dårlig.. pluss 8 gb vær mnd. vi er 2 stk som bruker internett daglig. og spiller online. takker for svar. Endret 24. oktober 2014 av ahs1989 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 30G tipper jeg forsvinner rimelig fort. Når det gjelder selve båndbredden, så holder faktisk 8 mbps til ganske så mye. Den "gamingen" din tror jeg det blir heller lite av, er du heldig vil du ligge på rundt 60-80ms ping tid til vanlig, men heller ofte vil du oppleve utfall og ping "spikes". Lenke til kommentar
ahs1989 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 30G tipper jeg forsvinner rimelig fort. Når det gjelder selve båndbredden, så holder faktisk 8 mbps til ganske så mye. Den "gamingen" din tror jeg det blir heller lite av, er du heldig vil du ligge på rundt 60-80ms ping tid til vanlig, men heller ofte vil du oppleve utfall og ping "spikes". hvor mye gb tror du holder da? jeg vet ikke helt hva ms vil si, og ping? spikes? dette er dessverre et område jeg ikke har mye peiling på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå