wirrumsen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg har Yosemite på min Pro Retina 13. I går begynte Safari å trøble. Først trodde jeg det var en bug på Comeon.com-siden som gjorde at jeg ikke fikk startet spilleautomatene. Kom bare feilmelding om at operativsystemet ikke var støttet, og at minimum iOS6/Android 4.1 var påkrevd... I dag får jeg samme feilmeldingen, så tydeligvis ikke noen bug der. Så skulle jeg innom Komplett.no for å se på superweekend-tilbudene. Men ser at hele websiden der blåses opp i størrelse slik at skjermen ikke klarer å vise mer enn halvparten av websiden selv i fullskjermmodus. Prøver å zoome ut ved hjelp av touchpad. Men da zoomer den helt ut til oversiktsbildet over Safari-vinduene. Har Yosemite rett og slett bidratt til en totalt ukjent identitet for websidene? Jeg har hatt Yosemite i beta på min maskin i lengre tid, og det har funket fint. Så har den vært til sjekk/fiks denne uka. Fikk den tilbake, og det ble kjørt opp Yosemite på nytt. Og nå med disse problemene. Slik var det ikke på beta-versjonen. Da fungerte det som det skulle. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) komplett.no ser helt normal ut hos meg, både i normal visning og fullskjerm. comeon.com ser helt fin ut også. Nå har jeg ikke noen konto der, så jeg klikket meg bare litt rundt på sider som ikke krevde innlogging. Min Safari er versjon 8.0 (10600.1.25) - OS X 10.10 (14A389) Geir Endret 24. oktober 2014 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå