Gå til innhold

Safari-problemer i Yosemite

Anbefalte innlegg

Jeg har Yosemite på min Pro Retina 13. I går begynte Safari å trøble. Først trodde jeg det var en bug på Comeon.com-siden som gjorde at jeg ikke fikk startet spilleautomatene. Kom bare feilmelding om at operativsystemet ikke var støttet, og at minimum iOS6/Android 4.1 var påkrevd...

I dag får jeg samme feilmeldingen, så tydeligvis ikke noen bug der. Så skulle jeg innom Komplett.no for å se på superweekend-tilbudene. Men ser at hele websiden der blåses opp i størrelse slik at skjermen ikke klarer å vise mer enn halvparten av websiden selv i fullskjermmodus. Prøver å zoome ut ved hjelp av touchpad. Men da zoomer den helt ut til oversiktsbildet over Safari-vinduene.

Har Yosemite rett og slett bidratt til en totalt ukjent identitet for websidene? Jeg har hatt Yosemite i beta på min maskin i lengre tid, og det har funket fint. Så har den vært til sjekk/fiks denne uka. Fikk den tilbake, og det ble kjørt opp Yosemite på nytt. Og nå med disse problemene. Slik var det ikke på beta-versjonen. Da fungerte det som det skulle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...