Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Spettmeis i gråvær ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Flott positur på spetten. Gode farger og fin skarphet. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Skarpt og fint bilde av Spettmeisen...likte det!! Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Flott positur på spetten. Gode farger og fin skarphet. Mvh Melvin Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Skarpt og fint bilde av Spettmeisen...likte det!! Mvh Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Du har et godt grep på å ta gode bilder av disse småfuglene, - også denne! Vh. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Blir litt kjedelig når jeg må gjenta meg sjøl på det ene fuglebildet etter det andre så nå sier jeg som han i juleserien til TV2: Berre lækkert. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Du har et godt grep på å ta gode bilder av disse småfuglene, - også denne! Vh. Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Blir litt kjedelig når jeg må gjenta meg sjøl på det ene fuglebildet etter det andre så nå sier jeg som han i juleserien til TV2: Berre lækkert. Roar Hei, Roar. Det betyr mye å få en slik positiv tilbakemelding fra forumets beste kritiker / rådgiver ! Ha e' rekti' go' hælj Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Flott spettmeis Albert Andersson God helg !!!! Vennlig hilsen Leif Olsson Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Flott spettmeis Albert Andersson God helg !!!! Vennlig hilsen Leif Olsson Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar, og riktig god helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Flott artsbilde av spettmeisen med en herlig bakgrunn. Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Flott artsbilde av spettmeisen med en herlig bakgrunn. Arvid. Hei, Nutini. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Arvid ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg