Kurt Lekanger Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Nå kan du prøve betaversjonen av våre nye nettsider.Sjekk ut Tek.nos nye design Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Håpar ekstra artiklane blir skjult for oss som ikkje betaler. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Neimen, dette var da skikkelig reint og fint! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Håpar ekstra artiklane blir skjult for oss som ikkje betaler. jeg håper på at det blir et valg man kan velge å skå på eller av selv I denne sammenhengen håper jeg på at man blir mere konsekvent når man merker artikler som ekstra Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Finner ikke "Scroll to Top"-knappen... Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Liker ikke at logoen ligger over arikkelbildene. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Må ærlig innrømme at jeg håpet på det responsive designet som brukes som illustrasjon til denne artikkelen. Fast bredde i 2014 (snart 2015)? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Fjern annonsene fra siden. Jeg betaler, og vil ikke ha skjulte annonser i form av stillingsannonser og prisguideanbefalinger. Lenke til kommentar
Septim Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Litt mer "luft" mellom artiklene (horisontalt) hadde kanskje hjulpet for å få bedre oversikt? Syntes det blir litt klemt sammen. Ellers syntes jeg det ser pent ut . Lenke til kommentar
Camillaaa Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Lang vei før denne er wcag 2.0 godkjent, pålagt av norsk lov for alle nye nettsider ved større oppdateringer. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Dagens design er ganske pent. Imidlertid kan en vel komme med noen innspill. For det første må dere fikse dynamisk bredde. Jeg får ikke opp siden slik illustrert i artikkelen. Noe kjedelig logo for Tek og er enig med folk som vil ha et valg om Ekstra-artikler skal ta opp plass eller ikke. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Har hele utviklingsavdelingen gått over til retina skjermer? Tynnstrekede fonter er ikke fullt så vakre og lesbare på "vanlige" skjermer. Ekstra-sakene er heller dårlig merket. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Da kan jeg si følgende : før , men etter at man hadde innfør det med ekstra artikler så kom ikke ekstra artiklene sammen med RSS federen "siste saker fra hardware" , de var plassert i en egen feeder , eller bokmerke om man vil Da fungerte det og man slapp å se noe til ekstra artiklene Nå er det veldig forstyrrende å ha dette i samme bokmerke i samme slengen kan man innføre en nedtellings-klokke som fortelle en hvor lang tid det er til neste gratis ekstra artikkel eventuelt hvor lenge det er til man må fornye ekstra abonnementet Lenke til kommentar
robolai Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Har ikke adblock, men likevel blir jeg blokkert fra å lese på siden deres. Er det ett nytt triks for å få flere til å kjøpe ekstra, eller er det en bug? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå