Arodem Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Softmodding gjør at du kan spille spill fra en harddisk og spille gamle PC- og konsollspill.GUIDE: Softmodding av Nintendo Wii (Ekstra) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jøss, blast from the past... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Skulle virkelig ønske jeg var Ekstra-medlem. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Fet sak (regner jeg med—basert på de to avsnittene før betalingsveggen ), men synes overskriften er smålig. Hvis man er interessert i spill for spillenes skyld og ikke bare for teknologien, blir ikke eldre konsoller “avdanket” (“utdanket” tror jeg ikke det er noe som heter?) så lenge det er massevis av unike opplevelser å hente. Og Wii har så definitivt den biten på plass. Det ville være like flåsete, synes jeg, å kalle f.eks GBA eller PS2 eller for den del SNES “avdanket”. Ingen av dem er det for spillelskere. avdanka a3; el avdanket a2, a4 (av ty abdanken 'takke til avskjed') 1 ofte neds el. spøk.: som har tatt avskjed fra tjenestenen a- lærer 2 om ting: uttjent, gammel og ubrukeligen a- lastebil Endret 26. oktober 2014 av oerhört 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Personlig emulerer jeg heller alt som nevnes på PC, inkludert wii, endel mer praktisk, men artig artikkel. AtW 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Fet sak (regner jeg med?basert på de to avsnittene før betalingsveggen ), men synes overskriften er smålig. Hvis man er interessert i spill for spillenes skyld og ikke bare for teknologien, blir ikke eldre konsoller ?avdanket? (?utdanket? tror jeg ikke det er noe som heter?) så lenge det er massevis av unike opplevelser å hente. Og Wii har så definitivt den biten på plass. Det ville være like flåsete, synes jeg, å kalle f.eks GBA eller PS2 eller for den del SNES ?avdanket?. Ingen av dem er det for spillelskere. avdanka a3; el avdanket a2, a4 (av ty abdanken 'takke til avskjed') 1 ofte neds el. spøk.: som har tatt avskjed fra tjenesten en a- lærer 2 om ting: uttjent, gammel og ubrukelig en a- lastebil Heisann, Du har helt rett i at utdanket ikke er et ord. Endrer til avdanket. Vil likevel beholde ordet, ettersom jeg benytter denne tankerekken i teksten. «Konsollen er så å si ubrukelig, ettersom oppfølgeren Wii U lar deg spille Wii-spill og faktisk også lempe over alt av lagret innhold fra den gamle konsollen.» Målet er ikke å bruke ordet nedsettende, men å signalisere at konsollens tid er omme. At konsollen har blitt forbigått og er ferdig med sin tid i rampelyset er jo klart, men det trenger ikke bety at det ikke er mulig å få spillglede ut av den fremdeles. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå