fjarle Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Den nye brikken er døpt Nuclun og dukker snart opp i en ny G3-modell.LG lanserer sin egen systembrikke for mobiler Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Og jeg som akkurat kjøpte en G3 Gleder meg litt til en Project Ara-aktig løsning kommer til high-end mobilmarkedet Edit Ser nå at G3 Screen skal være svakere. Da bryr jeg meg ikke. Woop woop! Endret 24. oktober 2014 av nightzirch Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 NUCLUN (pronounced NOO-klun) was designed using ARM® big.LITTLE™ technology for efficient multi-tasking capabilities. The AP employs four 1.5GHz cores (ARM Cortex-A15) for high performance and four 1.2GHz cores (ARM Cortex-A7) for less intensive processing. Altså gamle greier i ny innpakning. Jeg håpte et øyeblikk på at det var ARM Cortex A53 og A57 som endelig skulle ut på markedet. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 NUCLUN (pronounced NOO-klun) was designed using ARM® big.LITTLE? technology for efficient multi-tasking capabilities. The AP employs four 1.5GHz cores (ARM Cortex-A15) for high performance and four 1.2GHz cores (ARM Cortex-A7) for less intensive processing.Altså gamle greier i ny innpakning. Jeg håpte et øyeblikk på at det var ARM Cortex A53 og A57 som endelig skulle ut på markedet. Samme her. Da er det vel fremdeles Snapdragon 810 som blir første prosessor som bruker disse. Selv venter jeg på den før jeg pensjonerer gamletelefonen Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Nå er dette lg g3 xtremecore ownsystembrick 1.32 versjonen ? typisk android med 100 versjoner for å melke penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg