Happydevil Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Heisann, jeg er en ny bileier og vil gjerne style bilen. Trenger gjerne litt tips og anbefalninger! Jeg var nede på mekonomen og sjekka hva slags senkesett som kunne passe og det eneste var ett justerbart til 15k. Og det blir litt dyrt Så vil gjerne høre hva dere har å si og hva jeg kan slenge på bilen for at den skal bli enda fetere. Jeg kjører en Passat 1.9 TDI 4 Motion Den ser omtrent slik ut: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 For å være ærlig er det en ganske enkel, og ålreit bil (utseendemessig). Tror ikke det er så mye styling du kan montere før det fort blir veldig stygt/harry. Første jeg ville vurdert er felger. Så har du evt. soting av vinduer. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Lykter og grill, felger Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Kan ikke senke bilen? du må da ikke kjøpe et dyrt sett til 15000. hva med og sjekke andre plasser enn bare mekonomen? Modell er bilen? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kjøp en spraykanne eller 5 på Mekonomen med mattsvart Plasti Dip, og farg grillen, VW logoen foran og bak, og alle felgene mattsvarte. Eventuelt andre kromting på bilen i svart og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå