fetchfox Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hei, har skaffet meg Gainwards referanse GTX 970 og vurderer å parre den med en nzxt Kraken G10 og en Corsair H55. Har noen erfaring med disse produktene og muligens noen tips å komme med? Aldri montert vannkjøling før. Hovedgrunnen til at jeg ønsker å gjør dette er at kortet ligger stødig rundt 79-80 C når jeg spiller (mer presist, under Shadow of Mordor Ultra innstillinger). Lenke til kommentar
Strato Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg hadde ikke kjøpt noen av disse. Men dersom du føler det er nødvendig med lavere temp hadde jeg gått for kraken da den er laget for gpu. H55 er laget for cpu. Dersom du på ett eller annet vis klarer å montere denne vil du slite med varm vram. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Du vet vel at G10 har en vifte montert så den kjøler Vrms? Og at H55 er kompitabel med Gpu brikke, er bare festet som har noe å si 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå