Niklasp Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hevdet det var deres eget prosjekt.Byplanlegger stjal skjermdump fra SimCity Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 For et firma. Bra at de ble avslørt. Lurer på hvor galt det kunne gått om slike gele-klumper hadde fått kontrakten. 6 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Det må jeg si var latskap! 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 For et firma. Bra at de ble avslørt. Lurer på hvor galt det kunne gått om slike gele-klumper hadde fått kontrakten. Tenker meg de hadde hatt store vansker med å produsere arkitekttegningene 3 Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 For et firma. Bra at de ble avslørt. Lurer på hvor galt det kunne gått om slike gele-klumper hadde fått kontrakten. Tenker meg de hadde hatt store vansker med å produsere arkitekttegningene Nei da, et par timer i Sims 4, så er den i boks! 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ser ikke egentlig problemet. I denne typen konkurranser er det ikke de innvendige detaljene i hvert bygg som teller, men de utvendige fasadene som teller. Visjonene om hvordan et nabolag kan utformes og i hvilken stil. Og tro det eller ei, dette spillet kan i noen tilfeller fungere ganske bra til akkurat dette. På samme måte som et annet verktøy man ville bruke ville gjort. Så hvorfor bruke unødvendig med tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg