okjo Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ålesundet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Kjent sted og motiv. Ros for utsnitt, lukkertid, blandingslys og oppretting, - Flott, - og god helg! Vh. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jo, jeg kan vel være omtrent enig med første taler selv om jeg aldri har vært i Ålesund.. Men jeg ville tatt et kutt i venstresiden og unngått den mørke trekanten som er fragment av et tak. Kanskje er kloning av tak pluss vegg som avviker fra nabohuset best å klone vekk da et kutt fort kan avstedkomme andre negative konsekvenser. Artig med bussen som farer forbi og er bare fartsstriper. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette ble stilig ! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Stilig effekt med bussen i fart, der den sluker en "avis" Flott lys og farger. Mvh Melvin Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Tusen takk for hyggelige og konstruktive kommentarer mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg