flamethower1234 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Heisan Jeg er en 14.år gammel gutt som er på utkikk etter ny sykkel. Denne sykkelen skal være god å kjøre hvor som helst, og i alle ulike værforhold. Med hvor som helst sikter jeg til f.eks. landvei, terrenget, gjerne snøen også for all del. Jeg utrolig glad i å sykkle så jeg trenger en sykkel det er litt FUT i. Jeg så på denne her https://www.netthandelen.no/product/3046165 Tror dere den vil passe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Den er litt tung med tanke på at hele greia veier 20kg, men hvis den faktisk passer mitt bruk har vekta ingenting å si. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Jeg foreslår du tester fatbike før du kjøper. Det finnes ingen sykler som er egnet til alt slags underlag, fatbike vil føles tregt på vei, men er den eneste som har praktisk fremkommelighet på snø. (Men å være begrensset til 4" dekk er et potensiellt problem, på snø vil man gjerne ha de aller største dekkene rundt 4.8") Jeg ville nok også foreslått å heller se etter en brukt fatbike av bedre kvalitet enn å kjøpe en supermarked-spesial. Endret 25. oktober 2014 av sverreb 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå