Tvøga Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hei, har begynt å skrive litt på særemne ( som for øvrig bare skal framføres, ikke leveres), og har et spørsmål som jeg håper noen kan gi svar på. Jeg har lest biografiene til Sir Alex Ferguson og Steve Jobs, og lurer litt på hvordan jeg skal angripe oppgaven? Noen som har erfaringer dere kan dele? Mine første tanker gikk på sammenligne lederstilene, men dette kan bli litt lite omfattende for hele oppgaven. Håper på positive svar Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Litt vanskeleg å vite kva du legg i dette. Kva er temaet for oppgåven du har planer om å skrive? Lenke til kommentar
Tvøga Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Tanken var å skrive en oppgave der jeg sammenlikner leder stilene deres, samtidig som jeg vil trekke inn ledelsesteori (gjerne høyskolenivå). Sliter likevel litt med hvordan jeg skal angripe den. Har du noen tips? Lenke til kommentar
Tvøga Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Lurer jo også på om det er flere moment som kan være interessant å dra inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå