AfterGlow Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Vil fungere som Google Play og skal få fart på innovasjon innen mobildesign.Googles selvbygger-telefon får egen nettbutikk Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg trenger den ikke , men nerden i meg vil ha den... 8 Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Håper virkelig at denne telefonen er mulig å kjøpe innen jeg skal kjøpe min neste telefon 3 Lenke til kommentar
taleg Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hvis den tlf kommer med muligheten til å bygge/sette sammen en telefon som kommer i hele tatt i nærheten av det som passer perfekt for mitt bruksmønster er dette helt klart tlf for meg. For pr i dag er det 1 tlf på markedet som dekker delene av primær kravene mine og det sier lit at den beste tlf jeg har testet til dags data (ikke de aller nyeste tlf) er Samsung Galaxy 2.. en smule foreldet telefon. Jeg vet at det jeg ser etter ikke stemmer helt med den hyper moderne normen (dog sony z3 compact er interessant.) Og hvis jeg kan snekker sammen de delene jeg trenger, men da oppdatert og med fokus på mitt bruksområdet.. nerden i meg sikler og jeg krysser fingrene.. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg liker konseptet, så nå får vi bare håpe at de største selskapene ser potensiale i dette og forsyner Google med diverse deler de trenger fra andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå