LordErr Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fikk nettop en liten søt feilmelding på forum.hardware.no. Jeg fikk den bare en gang og har ikke greid å skape den samme feilen igjen. There seems to be an error in the forum database. mySQL query error: SELECT f.*, c.id as cat_id, c.position as cat_position, c.state as cat_state, c.name as cat_name, c.description as cat_desc, c.image, c.url, m.member_name as mod_name, m.member_id as mod_id, m.is_group, m.group_id, m.group_name, m.mid FROM ippbe_forums f, ippbe_categories c LEFT JOIN ippbe_moderators m ON (f.id=m.forum_id) WHERE c.id=f.category ORDER BY c.position, f.position mySQL error: Got error 28 from table handler mySQL error code: Date: Wednesday 29th of October 2003 04:15:15 PM Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fikk nettop en liten søt feilmelding på forum.hardware.no. Jeg fikk den bare en gang og har ikke greid å skape den samme feilen igjen. There seems to be an error in the forum database. mySQL query error: SELECT f.*, c.id as cat_id, c.position as cat_position, c.state as cat_state, c.name as cat_name, c.description as cat_desc, c.image, c.url, m.member_name as mod_name, m.member_id as mod_id, m.is_group, m.group_id, m.group_name, m.mid FROM ippbe_forums f, ippbe_categories c LEFT JOIN ippbe_moderators m ON (f.id=m.forum_id) WHERE c.id=f.category ORDER BY c.position, f.position mySQL error: Got error 28 from table handler mySQL error code: Date: Wednesday 29th of October 2003 04:15:15 PM Den fikk jeg også bare for 2-3 minutter siden! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vi hadde et midertidlig problem med mysql serveren vår men ting er oppe å kjører igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå