Snoopmike Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Er det mulig å overføre skjermbildet fra MacBook til ps3'en eller flatskjermen, på samme måte som en HDMI-kabel bare trådløst? Og uten å måtte kjøpe apple tv.. Jeg prøver å få til slik at jeg kan se mine online streamer fra macbook'en opp på flatskjermen uten å måtte bruke HDMI-kabalen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 http://www.ps3mediaserver.org/ Kan jo prøve denne... Lenke til kommentar
Snoopmike Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 ja, jeg har lastet den ned, men jeg får bare til å laste opp filer fra mac'en min opp på ps3'en.. jeg får ikke til å få macbook skjermen min opp på playstationen, så jeg kan styre alt fra macbooken. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Det vil du aldri få uansett. Ihvertfall ikke via Sony sitt system. Det du trenger er WiDi, Intel sitt Wireless Display. Jeg har ikke peiling på om Apple støtter dette, men de fleste high-end bærbare med Windows har støttet dette i noen år nå. Kort fortalt er WiDi en form for trådløs HDMI. Du trenger en trådløs overføringsmåte hvis du ønsker å gjøre det du vil. Og en mottaker på tv-siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå