Gå til innhold

TG Hylle!

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en liten gjeng som for første gang har tenkt til å dra på TG. Lurer bare på åssen det er med alder og sån. Finnes det andre der som er oppe i 20åra eller blir det bare oss tullinger fra Mandal?

Ellers lurer vi på alt fra bestilling av biletter til hvordan konstruere en hylle som blir godkjent av crewet på TG.

En newbie forklaring på det med hyllene hadde vært greit fordi jeg ikke akkurat er en snekker eller for god til å planlegge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hei!

Er en liten gjeng som for første gang har tenkt til å dra på TG. Lurer bare på åssen det er med alder og sån. Finnes det andre der som er oppe i 20åra eller blir det bare oss tullinger fra Mandal?

Ellers lurer vi på alt fra bestilling av biletter til hvordan konstruere en hylle som blir godkjent av crewet på TG.

En newbie forklaring på det med hyllene hadde vært greit fordi jeg ikke akkurat er en snekker eller for god til å planlegge.

Skal på TG i år jeg også og jeg drar dit med folk fra Mandal. Kristiansand og Oslo, men det meste infoen du trenger å vite står på hjemmesiden til TG eller på forumet dems.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...