Gå til innhold

Er 1.795 billig for Xbox, Halo, MM3 og 2 mnd Live?

Meth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DVDpakken er mottager som festes på Xboxen og en fjernkontroll. Enkelt og greit, DVDavspilling får også bra kritikker i kvalitet hos diverse tester.

Koster snaue 300 kr.

Pakken trengs bare for DVDavspilling eller dersom du modder; for å fjernstyre mediaboksen du da har fått..

Lenke til kommentar
DVDpakken er mottager som festes på Xboxen og en fjernkontroll. Enkelt og greit, DVDavspilling får også bra kritikker i kvalitet hos diverse tester.

Koster snaue 300 kr.

Pakken trengs bare for DVDavspilling eller dersom du modder; for å fjernstyre mediaboksen du da har fått..

OK, men jeg trenger ikke det. Jeg har en stasjonær DVD spiller av meget god kvalitet. Xbox'en er KUN til spill

Lenke til kommentar
DVDavspilling får også bra kritikker i kvalitet hos diverse tester.

ikke for å være grinete eller noe men bilde kvaliteten (dvd) på xboxen kan ikke måle seg med en vanlig stasjonær dvd spiller.

den er kanskje bra i forhold til andre konsoller. vet ikke hva de har testet den mot.

når jeg skulle kjøpe xbox vurderte jeg og selge min HK DVD 10 p.g.a. at boxen hadde jo dvd muligheter, men ombestemte meg fort når jeg så bilde forskjellen.

greit nok så er stasjonærspilleren min mye dyrere enn xboxen og burde naturlig nok være bedre. men jeg tror ikke man trenger å spandere så mange kronene på en stasjonær for få bedre bilde. dette hvis du setter krav til bildekvalitet. hvis ikke duger xboxen i massevis.

dette ble vel kanskje off-topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...