Meth Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Les dette: http://www.xbox.com/nb-no/hardware/christmasbundle.htm - Xbox - Halo - Midtown Madness 3 - 2 mnd Live Trial for 1.795,- Er dette billig? Er spillene brukbare (og ikke for vanskelige)? Hørte med Expert og de hadde fått en slik pakke men de skulle ha 1.999,- for den. Alstså mer enn den veiledende prisen Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jada veldig bra pris det der! Spillene er bra: Halo er en klassiker og Midtown Madness 3 er relativt nytt. (liker personlig IKKE Midtown madness, men mange sier det er bra.) Husk å kjøpe med DVD pakken hvis den ikke er med :-) Lenke til kommentar
Meth Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det noe spesielt som følger med DVD pakken? Jeg kommer KUN til å bruke Xbox'en til spilling. DVD'er kjører jeg i DVD spilleren Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Billig ja. Men expert er bare pengeutpressere :!: (Så og si alt er dyrer der ) Lenke til kommentar
Panter Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 DVDpakken er mottager som festes på Xboxen og en fjernkontroll. Enkelt og greit, DVDavspilling får også bra kritikker i kvalitet hos diverse tester. Koster snaue 300 kr. Pakken trengs bare for DVDavspilling eller dersom du modder; for å fjernstyre mediaboksen du da har fått.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 uhm..jeg var under inntrykket av at Live pakken kjøpes til en engangpris hvor du så på har fri bruk i et år... Hvis det jeg har hørt stemmer da... AKIRA Lenke til kommentar
Meth Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 DVDpakken er mottager som festes på Xboxen og en fjernkontroll. Enkelt og greit, DVDavspilling får også bra kritikker i kvalitet hos diverse tester.Koster snaue 300 kr. Pakken trengs bare for DVDavspilling eller dersom du modder; for å fjernstyre mediaboksen du da har fått.. OK, men jeg trenger ikke det. Jeg har en stasjonær DVD spiller av meget god kvalitet. Xbox'en er KUN til spill Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dæven døtte! Går ikkje an å få kjøpt den online da? Rekna med at den kjemme til å bli ein god del dyrare på expert, ellers så tar dei han ikkje inn i det heiletatt.. Typisk expert.. Har dei forresten lov til å ta meir enn 1795,- for den? Lenke til kommentar
Meth Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Har dei forresten lov til å ta meir enn 1795,- for den? Så lenge prisen er veiledende så kan de det. Men, det normale er at man setter prisen ned Lenke til kommentar
Panter Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har dei forresten lov til å ta meir enn 1795,- for den? Selvfølgelig kan de prise seg ut av markedet om de vil. Heldigvis har vi i Norge fritt marked og kan selv sette priser ol. Ingen myndighet som bestemmer prisnivået. Unntak finnes, monopol ol. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 1795,- er billig det ja. Begge spillene som følger med er kvalitetspill. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ingen som veit ein plass eg kan få bestilt han da? (online) Kjemme ikkje te å ta han inn på expert i Sogndal ser det ut som.. :grine: Lenke til kommentar
beddda Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 DVDavspilling får også bra kritikker i kvalitet hos diverse tester. ikke for å være grinete eller noe men bilde kvaliteten (dvd) på xboxen kan ikke måle seg med en vanlig stasjonær dvd spiller. den er kanskje bra i forhold til andre konsoller. vet ikke hva de har testet den mot. når jeg skulle kjøpe xbox vurderte jeg og selge min HK DVD 10 p.g.a. at boxen hadde jo dvd muligheter, men ombestemte meg fort når jeg så bilde forskjellen. greit nok så er stasjonærspilleren min mye dyrere enn xboxen og burde naturlig nok være bedre. men jeg tror ikke man trenger å spandere så mange kronene på en stasjonær for få bedre bilde. dette hvis du setter krav til bildekvalitet. hvis ikke duger xboxen i massevis. dette ble vel kanskje off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå