SpongeFrog Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei! Er det noen andre som skal begynne med WOW, eller levle en ny character? Har lite eller ingen erfaring med WOW eller MMO generelt. Om du kan eller ikke kan noe om WOW håper jeg at vi kan spille sammen. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1632776 Det ser sånn ut Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Usikker hva du mener med "Det ser sånn ut". Søker egentlig etter nybegynnere som ikke har så mye erfaring selv. Har prøvd å være en som bare skal følge etter, ikke til å anbefale. Blir mer sån gå der, slå på den, drep den, plukk opp det osv "list goes on". Send meg en pm om du har lyst Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Usikker hva du mener med "Det ser sånn ut". Søker egentlig etter nybegynnere som ikke har så mye erfaring selv. Har prøvd å være en som bare skal følge etter, ikke til å anbefale. Blir mer sån gå der, slå på den, drep den, plukk opp det osv "list goes on". Send meg en pm om du har lyst Hvis du allikevel ikke bryr deg om grindingen, men det sosiale, kan du jo kanskje investere tiden i noe som gir deg noe tilbake? Trening med gruppe, jobbing med gruppe, skole med gruppe, sex med gruppe eller noe annet i den duren Endret 10. februar 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Usikker hva du mener med "Det ser sånn ut". Søker egentlig etter nybegynnere som ikke har så mye erfaring selv. Har prøvd å være en som bare skal følge etter, ikke til å anbefale. Blir mer sån gå der, slå på den, drep den, plukk opp det osv "list goes on". Send meg en pm om du har lyst Hvis du allikevel ikke bryr deg om grindingen, men det sosiale, kan du jo kanskje investere tiden i noe som gir deg noe tilbake? Trening med gruppe, jobbing med gruppe, skole med gruppe, sex med gruppe eller noe annet i den duren Bryr meg om det, det jeg mener er at det er mer gøy å oppleve noe sammen med noen som står på samme nivå som en selv. Du har rett i at det finnes mer fornuftig ting å gjøre, men har nok tatt stilling til det før jeg laget tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå