MrNord94 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei.Jeg laster ned en oppdatering på Titanfall via Origin-klienten...hastigheten er 6 MB/s.....går kjempegreitmen så kommer 1000-kroners spørsmålet....hvorfor får jeg ikke mer en 1,1MB/S på steam? uansett spill eller oppdatering!Er det noen grense på steam-serveren? Jeg har prøvd å endre "download-region" men uansett hvor i verden (norge, sverige, usa, japan, tyskland etc) så får jeg ikke over 1,1MB/S på steam.HJELP!!! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Alt avhenger av spill, men grunnen til at det er så stort sprik er at flere bruker steam sine servere til å laste ned enn Origin. På steam kan man ligge fra 0,5-9avhenger av spillet/tiden man laster ned på Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 At Steam er begrenset til 0,5-0,9 MBps har nok ikke med Steam å gjøre, men med linjen din. Så vidt jeg vet er det ikke noen begrensing på det. Jeg har alltid ligget rundt det linjen min kan gi, som i dag er rett oppunder 12MBps dersom jeg laster ned fra Steam. Sjekk i settings under downloads om det er satt noen begrensing på båndbredde. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg opplever at Origin viser vesentlig høyere fart enn noe annet. Jeg skal ikke oppnå høyere enn 1.1/1.2 mb/s med nettet jeg sitter på, Men opplever stadig vekk at Origin viser både 2 og 3 mb/s. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Er forskjell mellom bits og Bytes. 6 MB/s er IKKE det samme som 6 Mb/s 6 MB/s = 48 Mb/s, og 6 Mb/s = 0.75 MB/s 1.1MB/s = 8.8 Mb/s. Helt sikker på at du har 50Mb/s linje? Kjør en speedtest på speedtest.net og post her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå