turbo911 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Heihei I det siste har jeg lagt merke til at jeg har fått noen små sirkler på bildene mine og bildene blir tåkete. Går dette på garanti eller er det "min" skyld? Takker for svar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Har du et eksempelbilde å vise frem? Det høres ut som støv ja. Sannsynligvis inni siden jeg regner med du har prøvd å tørke av kameralinsa. Om det er din feil eller ikke kommer an på om telefonen er markedsført som støvtett. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg hadde samme problemet med min iPhone 5. Det fikk jeg reparert på garanti (når den da hadde garanti). Gå innom en eplebutikk og hør med de. ...elles vil jeg fraråde å blåse hardt inn i hullene på telefonen med trykkluft eller lignende. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Et eksempelbilde her. Jeg og en kompis tok bilde av samme tingen og han har og 5S og forksjellen ble ganske stor. Endret 24. oktober 2014 av turbo911 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Enig, det ser ut som støv i kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå