thomaspeck Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei, for ca 8 månter siden skulle jeg oppdatere softweret i HKet mitt som er et MSI K7T Pro2. Jeg lasta ned et program som skulle oppdatere det, neste jeg gjore var å instalere programmet men da jeg trykket "oppdate" skrudde pcen seg av. Den har aldrig igjen vært i live. Hva er galt? Har noen av dere opplevd dette? Noen forslag? Hvis jeg for fikset dete problemet billig blir jeg med i Case mods konkuransen. Hilsen Thomas Lenke til kommentar
capy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 forsøk med clear c-mos. forsøk å ta av backup batteriet og sett det inn igjen etter 30 minutter (dra ut støpselet fra stikkontakten som til pc'en først) gi nermere forklaring på hva som skjer når du trykker på power knappen. Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva er clear c-mos? Skal gjøre det der med batteriet. Når jeg trykker knappen skjer det ingenting, ingen vifter, lys, lyd eller blink på sjermen. Hilsen Thomas Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ta ut batteriet og ta ut og inn de jumperene som er rundt batteriet Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 RTFM! (Read the f***ing manual) Står mye fint i den.. Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja for det har jeg jo ikkje gjort....... NOT Ikke vær så tøff. Smart ass. Venlig hilsen Thomas Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 ****** det funka ikke det med batteriet eller det andre. Hva gjør jeg nå? Noen forslag. Hilsen Thomas Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tja, har du garanti? Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 er det noe som er svart på hket - ser ødelagt ut kan jo sende det på repp hos komplett hvisd et er der du har bestilt Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du kan prøve å gå inn på siden til hovedkortet eller søke på forumet der det står om restoring av bios, for det er vell en bios oppdatering det er snakk om hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Tja, har du garanti? Hvor kjøpte du det? Garanti nei. Kjøpte den for et og halt år siden. Butikke har foresten gått konkurs. Vet foresten ikke om det var biosen jeg oppdaterte husker ikke, det var så lengesiden. Lønner de seg å levere det til rep. da? Hilsen Thomas. Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Foresten kan det ikke være strømforsyningen som er ødelagt? Hvordan tester jeg den uten å ta den ut av maskinen? Gidder ikke å ta alle ledningen ut igjen. Hilsen Thomas Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hmm.... DU er dum du! hva med å kjøpe -NYTT- hovedkort?? Eller takler du ikke penger? - Testing av Power Supp. gjør du følgende: prøv den i en annen maskin?? og jA, du må nok ta ut ledningene, selv om det er aldri så mye jobb!! -DET er nok hva du må gjøre, eller se RESET BIOS på internett eller no slikt.... Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 slik hotwirer du en strømforsyning: først kobler du vekk strømmen på strømforsyningen. så tar du ut pluggen som går fra strømforsyningen til hovedkortet. så lasker du sammen de to kontaktpungtene som vist over. så setter strøm på strømforsyningen igjen. om du ikke kan måle spenning på kontakten eller viften ikke går rundt, så er det nok strømforsyningen som har tatt kvelden. slik vises koblingen på OCShoot. regner med begge skal virke. mener å ha sett en her på overklokking.no og, men den finner jeg ikke. Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 hmm.... DU er dum du! hva med å kjøpe -NYTT- hovedkort??Eller takler du ikke penger? - Testing av Power Supp. gjør du følgende: prøv den i en annen maskin?? og jA, du må nok ta ut ledningene, selv om det er aldri så mye jobb!! -DET er nok hva du må gjøre, eller se RESET BIOS på internett eller no slikt.... Du er en tanke leser. Jeg kan nemmelig ikke spare penger. Noe som er en svært alvorlig sykdom! :grine: Fa*n jeg får vel bare demontere driten igjen. Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 slik hotwirer du en strømforsyning: først kobler du vekk strømmen på strømforsyningen. så tar du ut pluggen som går fra strømforsyningen til hovedkortet. så lasker du sammen de to kontaktpungtene som vist over. så setter strøm på strømforsyningen igjen. om du ikke kan måle spenning på kontakten eller viften ikke går rundt, så er det nok strømforsyningen som har tatt kvelden. Når jeg kobler på den første måten så lager strømforsyningen en merkelig lyd å viften beveger seg ca 1 centimeter. Den andre måten så skjer det ingen ting i det hele tatt. Er strømforsyningen ødelagt? kan jeg redde den? Hilsen Thomas Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 om du lesen det jeg skrev over, så trenger du ikke demontere hele dritten. Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 om du lesen det jeg skrev over, så trenger du ikke demontere hele dritten. Nei jeg trenger ikke å demontere men jeg må jo ta av kabinettet, lednigen også montere det tilbake igjen. men drit på nå er det gjort å det funket ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå